Help mij kiezen

De moderne werkplek anno 2025

De nieuwe manieren van werken zullen grote veranderingen met zich meebrengen. Niet alleen in 2025, maar ook al vandaag de dag. Op deze pagina vindt u verschillende whitepapers over de ‘moderne werkplek anno 2025’. Door de manier van werken verandert de werkplek; hierover vertellen we u graag meer in de onderstaande whitepapers.

1. De werkstijl van de toekomst: iedereen FLEX?


75% van de werkende millennials zou graag thuis/op locatie willen werken. 43% mag thuis/op locatie werken. Het zal voor niemand een shock zijn dat nieuwe generaties, zoals de millennials en generatie Z, andere verwachtingen en prioriteiten hebben dan oudere generaties. Niet langer ligt de nadruk op individuele hokjes en prestaties, vaste structuren en standaard werktijden. Hallo flexibiliteit!

Hoe kunnen we met zijn allen flexibel werken ademen? Zowel werkgevers als werknemers. En waarom bewegen we deze kant op? En wat voor uitwerking heeft flexwerken op ons dagelijks leven?

In dit whitepaper vertellen we je hoe je kunt meebewegen met flexibele en alternatieve manieren van werken en hoe je tegelijkertijd productief blijft. Download hier de whitepaper: Flexibel werken.

3. Interactief samenwerken binnen jouw organisatie

We kunnen niet ontkennen dat er een nieuwe beweging gaande is als het gaat om samenwerken. Het is van belang dat we ons meer richten op medewerkersgedrag, werkplekken, werkstijlen en de bijpassende samenwerkingstools. De voordelen van het nieuwe werken?

Stap 1: Creëer een functionele werkomgeving die samenwerken mogelijk maakt
Stap 2: Verlies veranderende werkstijlen niet uit het oog
Stap 3: Integreer nieuwe technologieën die de perfecte match zijn voor jouw toekomstige werkomgeving

Zorg er voor dat je je er op tijd van bewust bent wat deze golf van interactief samenwerken inhoudt voor jou als organisatie. Je ervaart al snel de voordelen. Download hier de whitepaper: Neem de touwtjes in handen voor een nieuwe golf van interactief samenwerken.

4. Zeven tips voor een perfecte meeting

Gemiddeld heeft een werknemer 10 meetings per week. Dat is al een flink aantal. Of misschien kijk je er niet van op en schuif je aan bij nog veel meer vergaderingen? Maar woon je ze ook bij met zo veel plezier? Wij geloven dat je dan de eerste bent als dat het geval is.

Als je agenda helemaal volgeboekt is wil je er in ieder geval zeker van zijn dat je je meetings eindigt met beslissingen, concrete plannen of geweldige ideeën. Dat je kunt gaan voor die uitbundige “YES, we did it!”

Hoe maak je effectief vergaderen dan mogelijk en is het tegelijkertijd ook nog eens een leuke ervaring? Wij hebben voor jou 7 tips om je te verzekeren van een productieve meeting. Met deze ingrediënten ben je er helemaal klaar voor om het “echte werk” gedaan te krijgen. Download hier de whitepaper: 7 tips voor een perfecte meeting.